Hop til indhold
Håber at der er stemning for en fælles pinsetur, alle er velkomne
Vi mødes i klubhuset lørdag den 23 maj kl 10.00 til skippermøde og så ser vi, hvor vind og vejr vil bringe os hen
Hver især sørger for mad, og så griller vi sammen 
Alle er velkomne, så mød op og lad os få en hyggelig pinsetur